۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
سرخط خبرها

وضعیت نامطلوب تیم‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال| راضی به شکست‌های سبک!

  • کد خبر: ۹۸۸۹۴
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
وضعیت نامطلوب تیم‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال| راضی به شکست‌های سبک!
«فرش‌آرا» و «چیپس کامل» این هفته هم در لیگ‌برتر باختند، اما این‌بار با ۲ نتیجه نزدیک.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتسال با شکست دو نماینده مشهد برابر حریفان به پایان رسید. تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و چیپس کامل خرق عادت نکردند و مثل هفته‌های گذشته باختند، ولی این‌بار با نتیجه نزدیک تا دست‌کم دل‌خوش باشیم که پرگل نباخته‌ایم. فرش‌آرا در خانه و در سالن شهید بهشتی ۲ بر ۱ مغلوب سن‌ایچ شد و چیپس هم در بازی خارج از خانه مقابل حریف قدرتمندش مقاومت البرز ۴ بر ۳ باخت. مشهدی‌ها درحالی با کمترین اختلاف مقابل دو تیم مدعی قهرمانی این فصل باختند که شکست‌هایی خوب برای این تیم‌ها به‌حساب می‌آید.

چیپس| بازنده سربلند

تیم فوتسال چیپس کامل درحالی جدال هفته بیست‌ودومش برابر مقاومت البرز را به میزبان واگذار کرد که مشهدی‌ها در کرج مقاومتی جانانه داشتند. شاگردان محسن جنگی در شرایطی ۴ بر ۳ بازی را به میزبان قدرتمندشان واگذار کردند که تیم مقاومت در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است و انتظار می‌رفت مقابل تیم دهم جدول به‌مراتب کار ساده‌تری داشته باشد.

با وجود این، مشهدی‌ها با بدشانسی، از کسب امتیاز در کرج بازماندند. علی ابوالقاسمی‌فرد، بهروز عظیمی و سهیل جامدی (۲ گل) برای مقاومت و سینا هادیان (۲ گل) و سجاد رضوانی برای چیپس کامل مشهد گل‌زنی کردند. مقاومت از ره‌آورد این پیروزی ۴۹ امتیازی شد تا همچنان در کورس باشد و چیپس هم با این باخت در امتیاز ۲۲ باقی ماند و باتوجه‌به تساوی یک‌یک فردوس قم مقابل سپاهان، در جدول یک‌پله سقوط کرد و تا پله یازدهم جدول پایین آمد.

فرش‌آرا| باخت خانگی

تیم فوتسال فرش‌آرا، دیگر نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال، باختی خانگی مقابل سن‌ایچ تجربه کرد. شاگردان قدرت بهادری که همه عزمشان را برای بازگشت به رتبه ششم جدول جزم کرده بودند و برای رسیدن به این مهم باید هرطور شده بود امتیازات باقی‌مانده را جمع می‌کردند، مقابل سن‌ایچ درحالی باختند که بازی را خیلی بد شروع کردند.

سن‌ایچ در همان سه دقیقه ابتدایی دو گل مشابه به‌وسیله مهدی عامری و محمد گراوند وارد دروازه فرش‌آرا کرد، اما بعد از اخراج علی رحیمی، سنگربان فرش‌آرا، تیم مشهدی به خودش آمد و دیگر اجازه بازشدن دروازه‌اش را نداد. فرشی‌ها در نیمه دوم توانستند یک‌بار با فرشاد کلاه‌کج دروازه حریف را باز کنند، اما نتوانستند کار را به تساوی بکشانند. در نیمه دوم باقر محمدی، سنگربان سابق فرش‌آرا که امسال در دروازه سن‌ایچ می‌ایستد، هم از سوی داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد. فرش‌آرا هم با این شکست ۲۵ امتیازی باقی‌ماند و رتبه نهم خودش را در جدول حفظ کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->